اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دود افتخار

 

 

اسکادران آکروباتیک Red Arrows (پیکان‌های سرخ) کشور بریتانیا در حال نمایش گروهی خود هستند. نمایش‌های هوایی بخش جانبی نمایشگاه هوایی ساندرلند است. این اسکادران که بر فراز منطقه ساحلی ساندرلند پرواز می‌کردند، برنامه خود را با نمایش دودهایی به رنگ پرچم این امپراتوری انجام دادند.

 

مسافرت مفتی 2.0

 

 

 

روباتی به نام hitchBOT در بزرگراه 102 کانادا منتظر خودروی عبوری است. این روبات بخشی از یک آزمایش اجتماعی است که آیا رانندگان می‌توانند آن را به طور سالم تا مقصد ببرند. رایگان‌سواری، مسافرت مفتی یا اتو مرسی سبکی از مسافرت در مغرب زمین است که مسافران با خودرو یا کامیون‌های عبوری و بدون پرداخت هزینه‌ای، مسافتی را طی می‌کنند.

 

 

جاده خاکی

 

 

 

مریخ‌نورد فرصت (Opportunity) ناسا رکورد تازه‌ای از سفر خارج از جاده را در محیط بیرون کره زمین ثبت کرده است. این مریخ‌نورد تاکنون بیش از 40 کیلومتر (25 مایل) را در سطح سیاره سرخ پیموده است.

 

 

خرس‌بُرون

 

 

 

کارکنان موزه تاریخ طبیعی برلین مشغول حمل مجسمه تاکسیدرمی شده‌ی یک خرس قطبی هستند. خرس‌های قطبی گونه‌ای هستند که در قطب شمال زندگی می‌کنند و به خرس سفید یا خرس شمالی نیز معروف است. از آنجا که با گرم شدن تدریجی کره زمین زیستگاه‌های این جانور در حال نابودی است، آیندگان باید به دیدن این موجودات در فیلم‌های مستند و موزه‌ها بسنده کنند!

 

 

بودن یا نبودن!

 

 

 

در تصویر، یکی از دو پرند‌ه‌ی زنبورخواری که این روزها در بریتانیا پرورش داده شده، در حال خوردن حشره‌ای دیده می‌شود. در یک قرن گذشته، این پرنده سومین تلاش موفق کارشناسان برای پرورش این گونه در جزایر بریتانیا است.

 

 

 

 

 

 


قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

sare
ساعت21:31---20 مرداد 1393
agha yeki javab mano bedeeeeee

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:, ] [ 21:2 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 689
بازدید کل : 113344
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام